zondag 23 mei 2010

Libelle Zomerweek

Hoera! Verjaardagspost in de brievenbus.

Afgelopen vrijdag 40 jaar geworden. Ik had niet gedacht dat ik er moeite mee zou hebben. Maar nu het zover is... Je hoort wel zeggen 'veertig is het nieuwe dertig' dus met die troostende woorden in gedachten gaan we er gewoon nog 40 mooie jaren aan vast plakken! The best is yet to come.

Wat te doen op de dag dat je 40 wordt? Mijn dierbare tweelingzus (die gelukkig ook 40 werd) had vrijkaarten voor de Libelle Zomerweek dus op naar het Almeerder strand. De zon scheen, de hemel was blauw dus lekker even struinen tussen honderden dames naar hippe woonaccessoires, vrolijke kinderkleertjes en kekke sandaaltjes en uitblazen op het zonneterras met een groot glas versgeperste 'jus'.

Tot slot nog bij de stand van Kwantum drie leuke metalen vogelkooien gescoord voor ons 'decorcentrum'. Altijd leuk voor een beursstand van Hip Handwerk of op een kast in het kantoor! Een paar knuffelbeesten erin, van die schattige decoratievogeltjes of versieren met mooie lintjes. Ik zie het al helemaal voor me. Of zal ik ze vast ophangen tijdens de High Tea-party t.g.v. mijn 40-jarig jubileum? Wordt vervolgd...

1 opmerking:

  1. hoi
    allereerst gefeliciteerd met je verjaardag
    Heb net je blog gevonden toen ik even in je online winkel aan het neusen was.
    Zie net ook weer de foto ,ik ben de "mevrouw"die je aan het helpen bent op d foto.Heb toen de flos en ?bij je gekocht wat lapjes en mijn eerste Tilda boek .Heb vorige week mijn eerste marktkraam gehad op een fair ,en dat allemaal door dan Tilda boek ,ondertussen heb ik ze allemaal .
    groetjes en ik kom vaker bij je langs
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen