donderdag 24 juni 2010

Buitenhuisje (deel 2)











































Foto's: de woonkamer, kinderkamer, het naai-atelier en de keuken van het Tilda-buitenhuisje in het boek Tilda with Love (Sfeer maken).


Zoals ik eerder schreef verschijnt binnenkort de herziene uitgave van Sfeer maken onder de titel 'Tilda with Love' (oorspronkelijke titel Tildas Hus). Voor mij aanleiding om het boek er weer eens bij te pakken en er lekker in te bladeren. Wat is het toch een schitterend boek. Niet alleen de projecten zijn mooi maar ook de fotografie en de styling.
En dan die locatie waar de foto's zijn genomen! Dit is nu het buitenhuisje waar ik van droom! Lekker fris wit met leuke brocante meubeltjes en woonaccessoires van Deense merken als Green Gate, Rice en House Doctor (mijn favoriete woonmerken!).
Zouden er ergens op de wereld dit soort vakantiehuisjes bestaan? Misschien een gat in de markt? Een park vol met gezellige sfeervol gestylde Tilda-huisjes aan een mooi strandje ergens in Scandinavië. Bergen aan Zee mag ook hoor. Ik meld me aan!!

p.s. het boek Tilda with Love kun je nu vast reserveren bij onze webwinkel www.hiphandwerk.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten