woensdag 8 september 2010

Mr. Jummy

Het is de eerste keer even schrikken als je 's ochtends vroeg, met een slaperig hoofd, de keuken in loopt en begroet wordt door die breed lachende mond, maar het went!

Sindskort hebben we een nieuwe huisgenoot: Mr. Jummy. Wie kent 'm niet van de Sultana-reclame. Van tijd tot tijd kun je meedoen aan een spaaractie. Nu ben ik niet zo van de spaaracties maar onlangs had ik dan toch mijn zinnen gezet op twee van die maffe poppen voor mijn kleine schatjes. Maarliefst acht pakken Sultana's moest ik ervoor inslaan (en € 3,99 per pop/rugtas bijbetalen... je moet er wat voor over hebben...) en sindsdien eet ik elke dag braaf drie van die koekjes bij de koffie en gaat mijn kleutermeisje op woensdag en vrijdag met Mr. Jummy op haar rug naar school (de overblijf-survival-pakketten van maandag, dinsdag en donderdag passen er helaas niet in!).

Mr. Jummy past overigens ook erg leuk in de Hip Handwerk-huisstijl dus misschien moet ik voor mezelf ook nog even zo'n lunchtas bij elkaar sparen. Ik heb gehoord dat de actie is verlengd...

p.s. Je moet voor de gein eens afbeeldingen van Mr. Jummy googelen, echt grappig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten