donderdag 14 juli 2011

Dress your doll!




Wat te doen op een regenachtige vakantiedag? Lekker binnen fröbelen natuurlijk! Deze week voor dochterlief een echt kleine-dametjes-zelfmaakproject gekocht van Dress Your Doll (Zo cute... ik wil er zelf ook een maken!). Het zijn barbiekleertjes voorgedrukt op echte stof. Deze moeten worden uitgeknipt en met de hand (of machine) in elkaar genaaid. Er zijn inmiddels zo'n 100 outfits te koop compleet met woontextiel dus mocht het weer blijven tegenzitten deze zomer, dan hoef je je niet te vervelen ;-)

2 opmerkingen:

  1. wauw dit lijkt mij nou helemaal iets voor mijn dochter. Zou het een barbie passen?
    Ik kan nergens prijzen vinden, helaas. Zou wel prijzig zijn denk ik? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mirella, de setjes zijn inderdaad niet heel goedkoop, 8,95. Er zit overigens wel een los patroon bij van de kleertjes zodat je het zelf nog een keer kunt maken.
    De verkoopadressen vind je hier:
    http://www.dressyourdoll.be/nl/verkoopspunten/netherlands

    Misschien dat Hip Handwerk er ook nog bij komt in de toekomst!

    BeantwoordenVerwijderen